Concursul trimestrial de povestiri, ediția 20, a fost jurizat de scriitoarea Diana Geacăr (aici e cea mai recentă carte a ei). Îi mulțumim mult și le mulțumim de asemenea celor care ne-au trimis povestiri (peste 30), succes data viitoare și felicitări celor care au scris textele selectate! Vor apărea pe site în curând.
Următorul concurs de povestiri are deadline 1 decembrie, aveți tot timpul să scrieți o super povestire.
Avem 3 premianți, care câștigă un loc la Creative Writing Sundays, seria care va începe în decembrie 2020.
Povestirile au fost trimise la jurizare anonime, deci numele autorilor sunt adăugate de noi în textul de mai jos, scris de Diana Geacăr.
„Aproape – de Irina Lupu
Mi-a plăcut foarte mult proza asta. Asistăm în ea la o scenă din viața unei femei – personaj narator –, din care aceasta află, pe căi ocolite, anumite lucruri despre iubitul ei și despre alți oameni. Chiar și acum, după vreo săptămână de când am citit-o, îmi e proaspătă în minte. Dialogul e bun, credibil și firesc, perfect dozat. Scena e bine construită, cu tensiune, mister și surpriză oferită într-un mod indirect cititorului. E fascinant să urmărești interacțiunea personajelor și să descifrezi ceea ce nu le este spus, iar starea omului care se simte exclus, nesigur, gelos, dar caută să n-o arate, mi se pare foarte bine redată.
Clișeu – de Ioana Unk
Doi studenți, Ea și El, ajung să formeze un cuplu și cresc împreună, dar diferit, câțiva ani, până când unul dintre ei se trezește și începe să se opună cursului vieții. Mi-a plăcut personajul feminin lucid, iar proza m-a atras prin ilustrarea stării de confuzie – a personajului feminin, care vrea să se elibereze de presiunea convențiilor sociale, dar nu știe ce să facă mai departe, și a celui masculin, care nu înțelege ce se întâmplă cu Ea.
Curtea bunicii – de Crina Voinaghi
Într-o zi, o fetiță care locuiește la bunici la țară rămâne singură acasă și trebuie să aibă grijă de toată gospodăria. Cu o structură rotundă, proza scurtă „Curtea bunicii” m-a atras prin amestecul de amintiri din copilărie cu elemente fantastice, dar finalul, care mai oferă cititorului o posibilă interpretare a poveștii, a fost cel care m-a convins să o aleg.”