3 decembrie , 2013

DE LA IDEI LA FAPTE

Drumul de la idei la fapte în publicitate trece prin producție, așa că IQads s-a hotărât să ne povestească mai des despre ce se mai întâmplă în zona asta. Ca să marcheze îmbrățișarea noului subiect, au făcut cu ajutorul celor de la Next Advertising o campanie mișto, din care vă arătăm o bucățică mai jos.

„Campania de comunicare ilustrează cum arată opere cunoscute din cinematografie, muzică și pictură dacă sunt dezbrăcate de producție. La fel ca în publicitate, vedem că ideile fără execuție n-au valoare.

În spot-ul TV, în locul filmului Avatar, cel mai scump film făcut vreodată, vedem un animatics sec în care ființe albastre, desenate schematic, încearcă să-și salveze planeta de oamenii răi, care nici nu par atât de răi când sunt în stadiul de stick men.

Spot-ul radio anunță că urmează Queen – Bohemian Rapsody, una dintre cele mai complexe piese rock și cea mai populară melodie din toate timpurile, însă, în locul schimbărilor dramatice de ritm, auzim o voce povestind schimbările dramatice de ritm.”

Așa că de-acum înainte n-aveți decât să intrați pe site și să citiți articole despre producție – tot ce înseamnă realizare efectivă a ideilor. Noi, cel puțin, dacă am avea bani de producție, am face niște chestii… Fără producție, ideile nu se văd, nu ajung la celălalt, fără producție, viața e trist!

„Fără producție, creativii ar rămâne doar cu o colecție mai mult sau mai puțin impresionantă de idei mișto păstrate la sertar. La fel cum credința fără fapte este moartă, și creația fără producție nu are valoare și nici viitor. De aceea, de acum încolo IQads e spațiul unde există chiar totul despre publicitate.”

Comentarii facebook:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *