Știți ADfel, festivalul de publicitate neconvențională organizat de opt ani deja de IQads. Vara asta are loc tot la Fabrica (terasă, pub și club), între 12 și 18 august. Ce se întâmplă acolo se numește branded entertainment, adică activități care vorbesc despre brand și sunt deosebit de distractive. O să vă placă și dacă nu sunteți pasionați de publicitate.
Mai ales că primele 3 zile sunt dedicate proiectelor culturale. Mai știți cum a fost anul trecut? Am avut ghemotoace mov vorbărețe, supă de citate și familia Ludens :) Avem dovezi foto.
De data asta o să facem niște chestii sub conceptul de Zodia Imaginației. Dacă ne vizitați standul, vă prezicem:
- Noroc – Jucați 6/49 pe cuvinte în loc de cifre
- Carieră – Scoateți din jobenul nostru idei creative de CV/portofoliu, dacă visați să vă angajați în publicitate sau alte industrii creative
- Dragoste – Citiți singuri pe șezlong sau, cu voia astrelor, într-un mijloc de transport adus special în Fabrica (o roabă)
Ne gândim și să infiltrăm în conversațiile oamenilor de pe terasă și niște subiecte nemaipomenite, să vedem dacă avem timp să le facem pe toate.
În cei 7 ani de ADfel, au fost prezente peste 100 de branduri și implementate mai mult de 350 de idei neconvenționale. Vă mai semnalăm și o nouă ediție a parodiilor de reclame – Grand Spoof – și o colecție cu cele mai premiate lucrări neconvenționale din întreaga lume – ADfel Galleries. Redacția IQads pregătește și anul acesta Suplimentul ADfel, „un ghid de ilustrare a evenimentului de branded entertainment și a fenomenului neconvenționalului în România și în lume, distribuit împreună cu 24FUN”. Anul trecut a scris și Motanov vreo două vorbe.
Una peste alta, săptămâna viitoare ne vedem în fiecare seară la ora 18.00 (dar rev de pov găsiți numai în primele 3 zile). Intrarea e liberă. Pentru detalii, urmăriți pagina IQads, pagina ADfel sau evenimentul pe Facebook.
Cât despre program, click sau lupă:
Sa inteleg ca festivalul in sine este un fel de prostest mai subtil sau este vorba de o activitatea ce are ca scop”destinderea mintiilor ca sa zic asa”?
N-am zice că e un protest, mai degrabă o degustare – „ia uite ce mișto e să faci publicitate neconvențională, have a taste”, asta către branduri. Către oameni în general, da, e destindere, entertainment creativ.
[…] de distractive. O să vă placă și dacă nu sunteți pasionați de publicitate”, citim pe revistadepovestiri.ro. Printre altele, acolo se poate vedea şi o nouă ediţie a parodiilor la reclame, precum şi unele […]
[…] povesteam aici despre ediția din 2013, care are loc săptămâna asta în Fabrica. Dacă tot ne-am gândit la […]